Urmărește episodul dedicat Noului Ducati DesertX.
DesertX
Explorare. Distracţie. Performanţă. Și o mare dorință de a o lua și a pleca spre orizont. Identitatea acestei motociclete nu lasă loc de îndoială: doar privind-o, te aduce în atmosfera curselor Dakar.
DesertX este primul Ducati modern cu roată față de 21" și roată spate de 18" , suspensie cu cursă lungă și un cadru nou conceput special pentru experiența off-road.
Roata față de 21” și roata spate de 18”, suspensie cu cursă lungă, garda la sol generoasă (250 mm) și un cadru de teren proiectat și testat pentru a rezista în cele mai dure condiții.
Ergonomia și studiul aerodinamic dau viață unei motociclete care are off-road-ul ca teritoriu natural și, în același timp, rămâne confortabilă, ușoară și sigură atât pentru deplasarea în mediul urban, cât și pentru călătoriile lungi.
Versatilitatea DesertX se reflectă și în modurile de condus: dintre cele șase, Enduro și Rally sunt dedicate special experienței de condus off-road.
DesertX este echipat cu noua generație a motorului Testastretta 11º desmo de 937 cmc, mai ușor cu 1,7 kg față de generația anterioară și echipat cu un nou raport de transmisie pentru a asigura cel mai bun comportament off-road.
MOTOR |
|
MOTOR | Bicilindric in L, distributie Desmodromica, 4 valve pe cilindru, racire cu lichid |
CILINDREE | 937 cc |
ALEZAJ X CURSA | 94 x 67,5 mm |
COMPRESIE | 13,3:1 |
PUTERE | 81 kW (110 CP) @ 9.250 rpm |
CUPLU | 92 Nm (9,4 kgm) @ 6.500 rpm |
ALIMENTARE | Injectie electronica, corp injector cu diametru de 53 mm |
TRANSMISIE |
|
CUTIE DE VITEZE | 6 trepte |
TRANSMISIE SECUNDARA | cu lant |
AMBREIAJ | PTC multidisc in baia de ulei cu comanda hidraulica |
CICLISTICA |
|
CADRU | tip grila din tevi de otel |
SUSPENSIE FATA | furca upside down de 46 mm, complet reglabila |
CAUCIUC FATA | Pirelli Scorpion Rally STR 90/90-21 M/C 54 V M+S TL (A) |
SUSPENSIE SPATE | Monoamortizor complet reglabil |
CAUCIUC SPATE | Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M+S TL |
FRANA FATA | 2 discuri semiflotante de 320 mm, etrier Brembo monobloc radial, cu 4 pistonase si pompa axiala, ABS Cornering Bosch |
FRANA SPATE | Disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonase, ABS Cornering Bosch |
DIMENSIUNI SI MASE |
|
GREUTATEA LA GOL | 202 kg |
GREUTATEA LA PLIN | 223 kg |
INALTIME SA | 875 mm |
CAPACITATE REZERVOR | 21 l |
ECHIPARE DE SERIE |
Riding Modes, Power Modes, Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC), Ducati Quick Shift, Cruise Control, 5" TFT colour display, Full LED lighting system, DRL, Ducati brake light (DBL), USB power socket, 12V socket, self canceling turn indicators, Steering damper |
GARANTIE |
|
GARANTIE |
24 luni fara limita de kilometri |
REVIZIE (Km/luni) | 30.000 km |
CONTROL JOC SUPAPE (Km) | 30.000 km |
OMOLOGARE |
|
Euro 5 | |
EMISII CO2 | 133 g/km |
CONSUM MEDIU | 5,6 l/100 km |
PRET |
VEZI LISTA DE PREȚURI AICI>> |
Urmărește episodul dedicat Noului Ducati DesertX.
Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro
Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-17:30
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Informații și aspecte juridice
Protectia datelor
Directiva privind fisierele cookie