Ducati-Panigale-V4R-MY23-overview-gallery-08-1920x1080.jpg

DUCATI WORLD PREMIÈRE 

Panigale V4 R

240.5 CP.
16.500 rpm.
This is Racing

Ducati prezintă Panigale V4 R

motocicleta care adoptă soluții tehnice rezervate anterior numai pentru MotoGP și Campionatul WorldSBK. 
Este modelul de producție cel mai apropiat de motocicleta de competiție, care a fost creat vreodată.

panigale-v4-r.jpg

Descoperă toate detaliile:




Spirit pur de curse

Versiunea de sosea a lui Panigale V4 R sufera o dezvoltare semnificativa, îmbunatatindu-se în toate domeniile pentru a fi mai rapida pe pista si chiar mai orientata spre curse. 





O inima care bate 16.500 rpm


Inima lui Panigale V4 R este noul Desmosedici Stradale R de 998 cmc, un motor capabil sa atinga o turatie maxima de 16.500 rpm în treapta a sasea (16.000 în celelalte rapoarte) si sa livreze o putere maxima de 218 CP la 15.500 rpm ( Conform Euro 5), valori absolute de referinta în rândul motocicletelor supersport de aceeasi cilindree.




Agilitate si mai multa placere pe pista

Sasiul este proiectat pentru a creste agilitatea, senzatia pilotului si aderenta. Panigale V4 R confirma sasiul bazat pe „Cadru frontal” si pe  bascula din aluminiu. În fata, furca presurizata Öhlins NPX25/30 îsi mareste cursa cu 5 mm fata de precedentul „R”. Aceasta solutie tehnica, combinata cu un amortizor Öhlins TTX36 si o ajustare standard a pivotului bratului basculant în pozitia +1, mareste înaltimea spate cu 20 mm. În acest fel, se obtine un centru de greutate mai ridicat si, prin urmare, o mai mare agilitate la intrarea în viraj si la schimbarea de directie.




Electronica orientata spre curse


Eficienta mai mare a noului Panigale V4 R în utilizarea circuitului este obtinuta prin adoptarea tuturor evolutiilor electronice deja introduse pe Panigale V4 '22 si '23, odata cu extinderea si evolutia lui Power Modes, cu afisarea noului „Track Evo” pe tabloul de bord, cu hartile motorului cu calibrare dedicata fiecarei trepte de viteza, cu perfectionarea sistemelor Ducati Traction Control si Ride By Wire, dar si cu adoptarea strategiei Engine Brake Control EVO 2, noua strategie pentru DQS si actualizarea controlului ventilatorului de racire.




Dezvoltarea aerodinamica

Pachetul aerodinamic a fost revizuit în vederea unei eficiente mai mari: noile aripi cu doua elemente (principal + clapeta) garanteaza aceeasi sarcina aerodinamica, dar sunt mai compacte si mai subtiri (respectiv cu 40% si 50%).

ULEI DE CURSE DUCATI

Ulei dezvoltat de Shell în colaborare cu Ducati Corse

Noul ulei de performanță** se bazează pe utilizarea aditivilor de tip curse. În combinație cu evacuarea de curse, puterea maximă a lui Panigale V4 R poate atinge o putere extraordinară de 240,5 CP.

Desmosedici-banner-wide-663x249.png

**Momentul și disponibilitatea produsului pot varia în funcție de țară.

***Taxele de montare nu sunt incluse


panigale-v4r.jpg

 

DATE TEHNICE DUCATI PANIGALE V4 R

MOTOR

 
MOTOR Ducati Desmosedici Stradale V4 - 90°, 4 valve pe cilindru, arbore cotit contrarotativ, distribuție desmodromică, racit cu lichid
CILINDREE 998 cc
ALEZAJ X CURSA 81x48,4 mm
COMPRESIE 14:1
PUTERE

160,4 kW (218 CP) @ 15.500 rpm

174 KW (237 CP)@15.500 rpm cu evacuare completă de curse*

CUPLU

111,3 Nm la 12.000 rpm

118 Nm la 12.250 rpm cu evacuare completă de curse*

ALIMENTARE Injectie electronica, injectoare duble pe cilindru, corpuri de accelerație eliptice complete Ride-by-Wire cu supape aerodinamice. Sistem de admisie cu lungime variabilă
   

TRANSMISIE

 
CUTIE DE VITEZE 6 trepte cu DQS EVO 2
TRANSMISIE SECUNDARA cu lant
AMBREIAJ Multidisc uscat cu comanda hidraulica, sistem servoasistat si anti hopping
   

CICLISTICA

 
CADRU tip grila din aliaj de luminiu cu rigiditate optimizată
SUSPENSIE FATA Furca upside down Ohlins NPX 25/30 complet reglabila, de 43 mm cu tratatament TiN
 CAUCIUC FATA Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 
 SUSPENSIE SPATE Monoamortizor Ohlins TTX 36 complet reglabil si gestionat electronic. Bascula monobrat din aluminiu.
 CAUCIUC SPATE Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 
 FRANA FATA 2 discuri semiflotante de 330 mm, etrier Brembo Stylema monobloc radial cu 4 pistonase si 2 placute, pompa radiala cu ABS Bosch Cornering Evo
 FRANA SPATE  Disc de 245 mm, etrier flotant cu 2 pistonase cu ABS Bosch Cornering Evo
   

DIMENSIUNI SI MASE

 
 GREUTATEA LA GOL

172 kg

167 kg cu evacuare completă de curse*

 INALTIME SA 850 mm
CAPACITATE REZERVOR 17 l
   

ECHIPARE DE SERIE

Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control EVO 3, Ducati Wheelie Control EVO, Ducati Slide Control, Engine Brake Control EVO 2, Auto tyre calibration
   

 GARANTIE

 
 GARANTIE 24 luni fără limită de kilometri
 REVIZIE (Km/luni) 12.000 km / 12 luni
CONTROL JOC SUPAPE (Km) 24.000 km
   

 OMOLOGARE

 
 Euro 5  
 EMISII CO2 185 g/km
 CONSUM MEDIU 8 l/100 km

brosuri-ducati.jpg

*Acest produs este destinat vehiculelor utilizate numai în circuit închis. Operarea pe drumurile publice este interzisă prin lege.

LISTA DE PRETURI

Pret Panigale V4 R Livery (cu TVA): 45.295 €

VEZI LISTA DE PREȚURI AICI>>

- Preturile se achita in lei (la cursul BNR din ziua platii + 2% coeficient de risc valutar).

Preturile sunt recomandate. Metrotehnica International SRL isi rezerva dreptul de a aduce modificari prezentei liste de preturi, ca urmare a unor erori, modificari structurale sau de pret, aparute in urma unor comunicari din partea Ducati Motor Holding SPA.


Contact

Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
Tel: 0728 382 284
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro

DATE DESPRE COMPANIA METROTEHNICA

Informații și aspecte juridice
Protectia datelor
Protectia datelor societate Metrotehnica
Directiva privind fisierele cookie

Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-17:30
                      Sâmbătă:    10:00-13:00
                      Duminică: Închis

https://anpc.ro/ 

anpc1.jpg