Ducati-Panigale-V4R-MY23-overview-gallery-08-1920x1080.jpg

DUCATI WORLD PREMIÈRE 2023

Panigale V4 R

240.5 CP.
16.500 rpm.
This is Racing

Ducati prezintă Panigale V4 R: motocicleta care adoptă soluții tehnice rezervate anterior numai pentru MotoGP și Campionatul WorldSBK.

Este modelul de producție cel mai apropiat de motocicleta de competiție, care a fost creat vreodată.

Descoperă toate detaliile:




Spirit pur de curse

Versiunea de șosea a lui Panigale V4 R suferă o dezvoltare semnificativă, îmbunătățindu-se în toate domeniile pentru a fi mai rapidă pe pistă și chiar mai orientată spre curse. 





O inimă care bate 16.500 rpm


Inima lui Panigale V4 R este noul Desmosedici Stradale R de 998 cmc, un motor capabil să atingă o turație maximă de 16.500 rpm în treapta a șasea (16.000 în celelalte rapoarte) și să livreze o putere maximă de 218 CP la 15.500 rpm ( Conform Euro 5), valori absolute de referință în rândul motocicletelor supersport de aceeași cilindree.




Agilitate și mai multă plăcere pe pistă

Șasiul este proiectat pentru a crește agilitatea, senzația pilotului și aderența. Panigale V4 R confirmă șasiul bazat pe „Cadru frontal” și pe  bascula din aluminiu. În față, furca presurizată Öhlins NPX25/30 își mărește cursa cu 5 mm față de precedentul „R”. Această soluție tehnică, combinată cu un amortizor Öhlins TTX36 și o ajustare standard a pivotului brațului basculant în poziția +1, mărește înălțimea spate cu 20 mm. În acest fel, se obține un centru de greutate mai ridicat și, prin urmare, o mai mare agilitate la intrarea în viraj și la schimbarea de direcție.




Electronica orientat? spre curse


Eficien?a mai mare a noului Panigale V4 R în utilizarea circuitului este ob?inut? prin adoptarea tuturor evolu?iilor electronice deja introduse pe Panigale V4 '22 ?i '23, odat? cu extinderea ?i evolu?ia lui Power Modes, cu afi?area noului „Track Evo” pe tabloul de bord, cu h?r?ile motorului cu calibrare dedicat? fiec?rei trepte de vitez?, cu perfec?ionarea sistemelor Ducati Traction Control ?i Ride By Wire, dar ?i cu adoptarea strategiei Engine Brake Control EVO 2, noua strategie pentru DQS ?i actualizarea controlului ventilatorului de r?cire.




Dezvoltarea aerodinamică

Pachetul aerodinamic a fost revizuit în vederea unei eficiențe mai mari: noile aripi cu două elemente (principal + clapetă) garantează aceeasi sarcină aerodinamică, dar sunt mai compacte și mai subțiri (respectiv cu 40% si 50%).

ULEI DE CURSE DUCATI

Ulei dezvoltat de Shell în colaborare cu Ducati Corse

Noul ulei de performanță** se bazează pe utilizarea aditivilor de tip curse. În combinație cu evacuarea de curse, puterea maximă a lui Panigale V4 R poate atinge o putere extraordinară de 240,5 CP.

Desmosedici-banner-wide-663x249.png

**Momentul și disponibilitatea produsului pot varia în funcție de țară.

***Taxele de montare nu sunt incluse


 

FIȘA TEHNICĂ

MOTOR

 
MOTOR Ducati Desmosedici Stradale V4 - 90°, 4 valve pe cilindru, arbore cotit contrarotativ, distribuție desmodromică, racit cu lichid
CILINDREE 998 cc
ALEZAJ X CURSA 81x48,4 mm
COMPRESIE 14:1
PUTERE

160,4 kW (218 CP) @ 15.500 rpm

174 KW (237 CP)@15.500 rpm cu evacuare completă de curse*

CUPLU

111,3 Nm la 12.000 rpm

118 Nm la 12.250 rpm cu evacuare completă de curse*

ALIMENTARE Injectie electronica, injectoare duble pe cilindru, corpuri de accelerație eliptice complete Ride-by-Wire cu supape aerodinamice. Sistem de admisie cu lungime variabilă
   

TRANSMISIE

 
CUTIE DE VITEZE 6 trepte cu DQS EVO 2
TRANSMISIE SECUNDARA cu lant
AMBREIAJ Multidisc uscat cu comanda hidraulica, sistem servoasistat si anti hopping
   

CICLISTICA

 
CADRU tip grila din aliaj de luminiu cu rigiditate optimizată
SUSPENSIE FATA Furca upside down Ohlins NPX 25/30 complet reglabila, de 43 mm cu tratatament TiN
 CAUCIUC FATA Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 
 SUSPENSIE SPATE Monoamortizor Ohlins TTX 36 complet reglabil si gestionat electronic. Bascula monobrat din aluminiu.
 CAUCIUC SPATE Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 
 FRANA FATA 2 discuri semiflotante de 330 mm, etrier Brembo Stylema monobloc radial cu 4 pistonase si 2 placute, pompa radiala cu ABS Bosch Cornering Evo
 FRANA SPATE  Disc de 245 mm, etrier flotant cu 2 pistonase cu ABS Bosch Cornering Evo
   

DIMENSIUNI SI MASE

 
 GREUTATEA LA GOL

172 kg

167 kg cu evacuare completă de curse*

 INALTIME SA 850 mm
CAPACITATE REZERVOR 17 l
   

ECHIPARE DE SERIE

Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control EVO 3, Ducati Wheelie Control EVO, Ducati Slide Control, Engine Brake Control EVO 2, Auto tyre calibration
   

 GARANTIE

 
 GARANTIE 24 luni fără limită de kilometri
 REVIZIE (Km/luni) 12.000 km / 12 luni
CONTROL JOC SUPAPE (Km) 24.000 km
   

 OMOLOGARE

 
 Euro 5  
 EMISII CO2 185 g/km
 CONSUM MEDIU 8 l/100 km

*Acest produs este destinat vehiculelor utilizate numai în circuit închis. Operarea pe drumurile publice este interzisă prin lege.

LISTA DE PRETURI

VEZI LISTA DE PREȚURI AICI>>

- Preturile se achita in lei (la cursul BNR din ziua platii + 1% coeficient de risc valutar).

Preturile sunt recomandate. Metrotehnica International SRL isi rezerva dreptul de a aduce modificari prezentei liste de preturi, ca urmare a unor erori, modificari structurale sau de pret, aparute in urma unor comunicari din partea Ducati Motor Holding SPA.


Contact

Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro

Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-17:30
                      Sâmbătă: Închis
                      Duminică: Închis

Informații și aspecte juridiceanpc1.jpg

Protectia datelor
Directiva privind fisierele cookie