Versiunea de șosea a lui Panigale V4 R suferă o dezvoltare semnificativă, îmbunătățindu-se în toate domeniile pentru a fi mai rapidă pe pistă și chiar mai orientată spre curse.
240.5 CP.
16.500 rpm.
This is Racing
Ducati prezintă Panigale V4 R: motocicleta care adoptă soluții tehnice rezervate anterior numai pentru MotoGP și Campionatul WorldSBK.
Este modelul de producție cel mai apropiat de motocicleta de competiție, care a fost creat vreodată.
Descoperă toate detaliile:
Versiunea de șosea a lui Panigale V4 R suferă o dezvoltare semnificativă, îmbunătățindu-se în toate domeniile pentru a fi mai rapidă pe pistă și chiar mai orientată spre curse.
O inimă care bate 16.500 rpm
Electronica orientat? spre curse
ULEI DE CURSE DUCATI
Noul ulei de performanță** se bazează pe utilizarea aditivilor de tip curse. În combinație cu evacuarea de curse, puterea maximă a lui Panigale V4 R poate atinge o putere extraordinară de 240,5 CP.
**Momentul și disponibilitatea produsului pot varia în funcție de țară.
***Taxele de montare nu sunt incluse
MOTOR |
|
MOTOR | Ducati Desmosedici Stradale V4 - 90°, 4 valve pe cilindru, arbore cotit contrarotativ, distribuție desmodromică, racit cu lichid |
CILINDREE | 998 cc |
ALEZAJ X CURSA | 81x48,4 mm |
COMPRESIE | 14:1 |
PUTERE |
160,4 kW (218 CP) @ 15.500 rpm 174 KW (237 CP)@15.500 rpm cu evacuare completă de curse* |
CUPLU |
111,3 Nm la 12.000 rpm 118 Nm la 12.250 rpm cu evacuare completă de curse* |
ALIMENTARE | Injectie electronica, injectoare duble pe cilindru, corpuri de accelerație eliptice complete Ride-by-Wire cu supape aerodinamice. Sistem de admisie cu lungime variabilă |
TRANSMISIE |
|
CUTIE DE VITEZE | 6 trepte cu DQS EVO 2 |
TRANSMISIE SECUNDARA | cu lant |
AMBREIAJ | Multidisc uscat cu comanda hidraulica, sistem servoasistat si anti hopping |
CICLISTICA |
|
CADRU | tip grila din aliaj de luminiu cu rigiditate optimizată |
SUSPENSIE FATA | Furca upside down Ohlins NPX 25/30 complet reglabila, de 43 mm cu tratatament TiN |
CAUCIUC FATA | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
SUSPENSIE SPATE | Monoamortizor Ohlins TTX 36 complet reglabil si gestionat electronic. Bascula monobrat din aluminiu. |
CAUCIUC SPATE | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
FRANA FATA | 2 discuri semiflotante de 330 mm, etrier Brembo Stylema monobloc radial cu 4 pistonase si 2 placute, pompa radiala cu ABS Bosch Cornering Evo |
FRANA SPATE | Disc de 245 mm, etrier flotant cu 2 pistonase cu ABS Bosch Cornering Evo |
DIMENSIUNI SI MASE |
|
GREUTATEA LA GOL |
172 kg 167 kg cu evacuare completă de curse* |
INALTIME SA | 850 mm |
CAPACITATE REZERVOR | 17 l |
ECHIPARE DE SERIE |
Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control EVO 3, Ducati Wheelie Control EVO, Ducati Slide Control, Engine Brake Control EVO 2, Auto tyre calibration |
GARANTIE |
|
GARANTIE | 24 luni fără limită de kilometri |
REVIZIE (Km/luni) | 12.000 km / 12 luni |
CONTROL JOC SUPAPE (Km) | 24.000 km |
OMOLOGARE |
|
Euro 5 | |
EMISII CO2 | 185 g/km |
CONSUM MEDIU | 8 l/100 km |
*Acest produs este destinat vehiculelor utilizate numai în circuit închis. Operarea pe drumurile publice este interzisă prin lege.
- Preturile se achita in lei (la cursul BNR din ziua platii + 1% coeficient de risc valutar).
Preturile sunt recomandate. Metrotehnica International SRL isi rezerva dreptul de a aduce modificari prezentei liste de preturi, ca urmare a unor erori, modificari structurale sau de pret, aparute in urma unor comunicari din partea Ducati Motor Holding SPA.
Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro
Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-17:30
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Informații și aspecte juridice
Protectia datelor
Directiva privind fisierele cookie