Streetfighter-V4-SP-hero-1600x1000-v02.jpg

Streetfighter V4 SP. The Time Fighter

Vă prezentăm modelul de vârf Streetfighter V4 SP, o altă bijuterie prețioasă din universul Streetfighter, oferit într-o versiune numerotată și marcat cu legendarul „SP” (care înseamnă Sport Production). Noul Streetfighter V4 SP este modelul naked cel mai plin de adrenalină   care a ieșit vreodată de pe linia de producție din Borgo Panigale.

Din punct de vedere estetic, SP se evidențiază din pachet datorită culorii sale „ Warn Test” , pe care Centro Stile Ducati a creat-o, inspirându-se din motocicletele folosite în timpul testelor de pre-sezon MotoGP și SBK. Un echipament premium derivat din Superleggera V4.

Noile jante din carbon, cu 1,4 kg mai ușoare decât cele ale lui Streetfighter V4 S, reduc semnificativ momentul de inerție și contribuie la o economie totală de greutate de 3 kg . Motorul Desmosedici Stradale de 1103 cmc dispune de arbore cotit contrarotativ, de „Twin Pulse”, putere de 208 CP și cuplu de 123 Nm la 9500 rpm. Ambreiajul uscat STM-EVO SBK asigura o functie anti-hopping mai eficientă și care reproduce sunetul caracteristic pe care Ducatistii il apreciaza atat de mult. Gama cuprinzătoare de echipamente este completată cu suspensia Ohlins Smart EC 2.0 și sistemul de frânare Brembo Stylema R®.

 

MY-22-SF-V4-SP-Model-Blocks-630x390.png

Date tehnice Streetfighter V4


MOTOR
CUTIE SI AMBREIAJ
PUTERE SI CUPLU
CADRU
SUSPENSII
JANTE SI CAUCIUCURI
UNGHIUL DE INCLINARE
FRANE
SISTEMUL ABS BOSCH
DUCATI TRACTION CONTROL (DTC)
DUCATI QUICK SHIFT (DQS) UP/DOWN
BORD LCD

MOTOR

De mare putere

Noul Streetfighter V4 este alimentat de un motor Desmosedici Stradale de 1103 cm3 . În această configurație, 90 ° V4 oferă 208 CP (153 kW) la 12.750 rpm, un nivel de putere inegalabil în segmentul naked, în perfectă concordanță specificul noului Streetfighter V4. Cuplul maxim este de 123 Nm (12,5 kgm) la 11 500 rpm , practic neschimbat față de Panigale V4. Toate acestea permit riderilor să profite la maxim de performanțele Streetfighter V4.

Raportul final, mai scurt decât cel al Panigale V4 asigură un răspuns imediat la comanda de accelerație.

Puterea și cuplul pot fi ridicate la 220 CP (162 kW) și 130 Nm (13,2 kgm) prin montarea Ducati Performance de Akrapovič care și  reduce greutatea cu 6 kg.

CUTIE SI AMBREIAJ

Funcționalitatea perfectă a cutiei de viteze cu șase trepte este îmbunătățită de Ducati Quick Shift EVO (DQS EVO), care oferă o evoluție fundamentală: schimbarea angrenajelor cu clapeta deschisă. Mai mult, DQS EVO urmărește diferite logici pentru a trece în sus și în jos. Integrarea cu ambreiajul și frâna motorului (controlul frânei motorului) asigură eficacitatea absolută a sistemului chiar și pe șină.

Ambreiajul umed cu control progresiv combină în mod optim unitatea de cuplu ridicată și confortul pilotului. În condiții de curse, cu coborâșuri bruște și frânare puternică a motorului, ambreiajul contracarează pierderea stabilității din partea din spate, oferind un control excelent în timp ce frânează adânc în curbe.

PUTERE SI CUPLU

Streetfighter-V4-Y20-Curve-01-768x480.png

CADRU

Streetfighter V4 prezintă un cadru - un offshoot al experienței Ducati în MotoGP - care folosește motorul Desmosedici Stradale ca membru purtător de sarcină.

În comparație cu cadrele perimetrale tradiționale, diferența principală de dispunere este aceea că motorul este utilizat ca element de șasiu structural .

Avantajul esențial al cadrului frontal Ducati este că folosește motorul Desmosedici Stradale pentru a obține rigiditatea dorită: aceasta a dus la o scădere semnificativă în lungime și greutate a cadrului principal și la o mai bună rigiditate / greutate. Mai mult decât atât, barele de lângă motor au fost scurtate, ceea ce face ca designul motocicletei să fie mai compact , mai ales în zona șeii.

Mecanismul de legătură a suspensiei spate este atașat la motorul Desmosedici Stradale printr-un suport din aluminiu forjat. Legătura reacționează la mișcările oferite de un basculă din aluminiu.

SUSPENSII

Ca o adevarata luptătoare, Streetfighter V4 este dotata cu o bascula monobrat din aluminiu turnat prin presofuziune ce-i confera rigiditate si greutate redusa. Suspensiile complet reglabile difera intre modelele Streetfighter V4 si Streetfighter V4 S. Prima monteaza in fata o furca Showa Big Piston Fork (BPF)  cu diametrul de 43 mm, iar pe spate un monoamortizor Sachs, iar SuperSport S este echipat cu o rafinata suspensie complet reglabila Öhlins TTX36, cu furca de 48 mm si monoamortizor cu rezervor de gaz integrat. Pe această versiune, suspensia și amortizorul de direcție sunt controlate de sistemul Öhlins Smart EC 2.0 din a doua generație care, printre altele, dispune de noul OBTi (Obiectiv pe bază de interfață de tuning).

 

JANTE SI CAUCIUCURI

V4 Streetfighter este echipata cu jante din aliaj in 5 spite, versiunea V4 S este echipată cu jante din aliaj Marchesini cu 3 spite. 

Jantele sunt echipate cu anvelope Pirelli Diablo Rosso Corsa II,  în dimensiuni 120/70 ZR17 pentru față și 200/60 ZR 17 pentru spate, măsuri deja utilizate pe scară largă în Campionatul Mondial de Superbike. 

Pneul spate a fost proiectat special de Pirelli pentru Streetfighter V4 pentru a garanta același comportament dinamic ca modelul Panigale V4, dar cu o creștere a performanțelor la rece, pentru a garanta versatilitatea necesarăpentru un naked.

UNGHIUL DE INCLINARE

Pentru utilizarea sportiva Streetfighter arunca in joc dinamism si emotii in cel mai pur stil Ducati, multumita unui unghi de inclinare foarte generos care ajunge pana la 24,5°  si care nu pune limita placerii. 

FRANE

Frana fata de la Streetfighter are etrieri Brembo monobloc M4.30 ce actioneaza pe 2 discuri de 330 mm diametrul, actionate de o pompa radiala Brembo PR18/19 cu rezervor separat si maneta reglabila, tipica modelelor sportive. Pe spate, in schimb, lucreaza un etrier cu 2 pistonase pe un disc de 245 mm. Instalatia de frana este gestionata de un sistem ABS EVO Bosch Cornering.

SISTEMUL ABS Cornering EVO

Sistemul ABS de pe Streetfighter V4 oferă funcționalitate pe viraje și are aceeași logică și control de intervenție ca la Panigale V4. ABS Cornering EVO poate fi setat la trei niveluri diferite pentru a satisface pe deplin nevoile tuturor piloților, pe pista sau pe șosea, chiar și în condiții critice de aderență scăzută.

DUCATI TRACTION CONTROL (DTC) EVO 2

Noua strategie Ducati Traction Control (DTC) EVO 2 este un offshoot al Ducati Desmosedici GP18 și este deja prezentă pe Panigale V4 R și V4 R SBK.

DUCATI QUICK SHIFT (DQS) UP/DOWN

DQS up/down este un sistem electronic provenit din curse ce permite schimbarea treptelor in sus si in jos fara utilizarea ambreiajului si fara sa se inchida acceleratia atunci cand se trece de la o treapta la alta. Este foarte util pentru a castiga secunde pretioase in accelerare si ajuta la pastrarea atentiei in momentul intrarii in curba. Sistemul este foarte comod in traficul citadin si asigura distractie in timpul condusului sportiv.

BORD LCD

Display-ul LCD transforma bordul de la Streetfighter intr-un avansat panou de control cu ajutorul caruia se dispune cu mare usurinta de informatii privitoare la motor, consum si setari, cum ar fi ABS si DTC. Display-ul permite printre altele setarea Riding Mode-ului si vizualizarea informatiilor Ducati Multimedia System, consimtand conectarea la motocicleta prin tehnologia Bluetooth a smartphone-urilor de ultima generatie si permitand pilotului sa controleze cateva functii, sa gestioneze muzica si sa primeasca notificari despre mesajele si apelurile primite.

Contact

Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro

Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-18:00
                      Sâmbătă-Duminică: Închis

Informații și aspecte juridice
Protectia datelor
Directiva privind fisierele cookie