Ducati-Streetfighter-V4-SP-MY23-overview-gallery-1920x1080-04.jpg

DUCATI WORLD PREMIÈRE 2023

Streetfighter V4 SP2

The Ultimate Formula

Modelul de vârf din familia Streetfighter este noul Streetfighter V4 SP2 într-o versiune numerotată. O motocicletă pregătită oricând pentru pistă, datorită echipamentului tehnic exclusiv care combină specificațiile „Fight Formula” cu „SP”, făcând-o și mai eficientă în mersul sportiv și în special pe circuit.

Streetfighter-V4-SP-overview-video-full-1330x748.jpg

Racing Look

Modelul „Winter Test” este proiectat de Centro Stile Ducati, inspirându-se de la motocicletele Ducati Corse folosite în timpul testelor de pre-sezon ale Campionatelor MotoGP și SBK. Negrul mat al suprastructurilor, combinat cu finisajul din carbon mat al jantelor și aripilor, contrastează cu accentele de roșu aprins și cu strălucirea rezervorului din aluminiu periat expus, pe care îl regăsim și pe capacele laterale ale radiatorului. 

Șaua este specifică materialului folosit și este personalizată cu sigla „V4 SP2”, în timp ce aripile din carbon sunt împodobite cu steagul italian care apare și pe Panigale V4 R SBK oficial.  

Aspectul de curse este subliniat prin îndepărtarea suportului plăcuței de înmatriculare, ccu montarea capacelor de ocluzie a orificiilor relative furnizate cu motocicleta.

Ducati-Streetfighter-V4-SP-MY23-overview-gallery-1920x1080-03.jpg

Ducati-Streetfighter-V4-SP-MY23-overview-gallery-1920x1080-04.jpg

Ducati-Streetfighter-V4-SP-MY23-overview-gallery-1920x1080-01.jpg

Putere, sportivitate și design.

Pentru a împinge și mai mult performanța lui Streetfighter V4, Ducati propune iubitorilor de pilotaj pe pistă Streetfighter V4 SP2.




Design


Motocicleta adoptă modelul esențial și fascinant „Winter Test”, creat de Centrul de stil Ducati, inspirat de motocicletele Ducati Corse folosite în testele de pre-sezon ale Campionatelor MotoGP și SBK. Negrul mat al suprastructurilor, combinat cu finisajul din carbon mat al jantelor și aripilor, contrastează cu accentele de roșu aprins și cu strălucirea rezervorului vizibil din aluminiu periat. Motocicleta este imbunatățită vizual si de cateva detalii, precum numărul imprimat pe ghidon si culorile drapelului italian pe aripile din carbon.



Motor 


Inima motocicletei este Desmosedici Stradale de 1.103 cmc cu 208 CP capabilă să livreze un cuplu de 123 Nm la 9.500 rpm. Pe Streetfighter V4 SP, Desmosedici Stradale montează ambreiajul uscat STM-EVO SBK, care garantează o mai bună funcție anti-salt, chiar și în cele mai agresive trepte de viteză și o fluiditate mai mare în toate fazele de „off-throttle”, esențială pentru a fi eficient pe pistă atunci când conduceți la limită.







Performanța


Datorită echipamentului său tehnic, Streetfighter V4 SP reprezintă motocicleta ideală pentru amatorul care vrea să iasă pe pistă cu un naked și să fie rapid. Calitatea motocicletei la frânare este extraordinară, la fel și ușurința în viraje și stabilitatea la viteze mari.
Suspensia Öhlins Smart EC 2.0 se ajustează singură în funcție de stilul de condus al pilotului și asigură cea mai bună performanță în utilizarea sportivă.
Ambreiajul uscat STM-EVO SBK garantează o funcție anti-salt mai eficientă și o fluiditate mai mare în toate fazele de „off-throttle”.



 

Fișa tehnică

Model

Streetfighter V4 SP2

MOTOR

 
MOTOR Desmosedici Stradale V4 la 90°, arbore cotit rotativ, distributie Desmodromica 4 valve pe cilindru, racit cu lichid
CILINDREE 1103 cc
ALEZAJ X CURSA 81x53,5 mm
COMPRESIE 14.0:1
PUTERE 153 kW (208 CP) @ 13.000 rpm
CUPLU 123 Nm  @ 9.500 rpm
ALIMENTARE Injectie electronica, două injectoare pe cilindru
EVACUARE Toba din otel inoxidabil, cu iesiri separate din aluminium, catalizator cu 2 sonde lambda
   

TRANSMISIE

 
CUTIE DE VITEZE cu 6 trepte  cu DQS EVO2
TRANSMISIE SECUNDARA lant, pinion 15; coroana 42
AMBREIAJ multidisc uscat cu control hidraulic, comanda prin cablu cu sistem de reducere a efortului si anti hopping
   

CICLISTICA

 
CADRU din aliaj
SUSPENSIE FATA Furca Öhlins NIX30 up side down de 43 mm complet reglabila
JANTA FATA aliaj usor cu 5 spite de 3,50" x 17"
CAUCIUC FATA Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17
SUSPENSIE SPATE Progresiva cu monoamortizor Öhlins TTX36 reglabil. bascula monobrat din aluminiu
JANTA SPATE aliaj usor cu 5 spite , 6,00" x 17"
 CAUCIUC SPATE Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17
CURSA ROATA (ANT/POST) 120 mm/130 mm
 FRANA FATA 2 discuri semiflotante de 330 mm, etrier Stylema monobloc Brembo M4.30 prindere radiala cu 4 pistonase, pompa radiala cu ABS Cornering EVO.
 FRANA SPATE Disc de 245 mm, etrier cu 2 pistonase cu ABS BoschCornering EVO.
BORD display LCD
   

DIMENSIUNI SI MASE

 
 GREUTATEA LA GOL 177 kg
 GREUTATEA LA PLIN 196,5 kg 
 INALTIME SA 845 mm
AMPATAMENT 1.488 mm
UNGHI DE INCLINARE JUG 24,5°
AVANCURSA 100 mm
CAPACITATE REZERVOR 17 l
NUMAR LOCURI 2
   

ECHIPARE DE SERIE

Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack (ABS Bosch Cornering EVO + DTC EVO2), Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO 2, Auto tyre Calibration.
   

 GARANTIE

 
 GARANTIE 24 luni fara limita de kilometri
 REVIZIE (Km/luni) 12.000 km/12 luni
REVIZIE DESMO (Km) 24.000 km
 

OMOLOGARE

 

  Euro 5

 178 g/km
 Consum  7,6l/100 km

LISTA DE PRETURI

VEZI LISTA DE PREȚURI AICI>>

- Preturile se achita in lei (la cursul BNR din ziua platii + 1% coeficient de risc valutar).

Preturile sunt recomandate. Metrotehnica International SRL isi rezerva dreptul de a aduce modificari prezentei liste de preturi, ca urmare a unor erori, modificari structurale sau de pret, aparute in urma unor comunicari din partea Ducati Motor Holding SPA.


Contact

Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro

Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-17:30
                      Sâmbătă: Închis
                      Duminică: Închis

Informații și aspecte juridiceanpc1.jpg

Protectia datelor
Directiva privind fisierele cookie