Pentru a împinge și mai mult performanța lui Streetfighter V4, Ducati propune iubitorilor de pilotaj pe pistă Streetfighter V4 SP2.
The Ultimate Formula
Racing Look
Modelul „Winter Test” este proiectat de Centro Stile Ducati, inspirându-se de la motocicletele Ducati Corse folosite în timpul testelor de pre-sezon ale Campionatelor MotoGP și SBK. Negrul mat al suprastructurilor, combinat cu finisajul din carbon mat al jantelor și aripilor, contrastează cu accentele de roșu aprins și cu strălucirea rezervorului din aluminiu periat expus, pe care îl regăsim și pe capacele laterale ale radiatorului.
Șaua este specifică materialului folosit și este personalizată cu sigla „V4 SP2”, în timp ce aripile din carbon sunt împodobite cu steagul italian care apare și pe Panigale V4 R SBK oficial.
Aspectul de curse este subliniat prin îndepărtarea suportului plăcuței de înmatriculare, ccu montarea capacelor de ocluzie a orificiilor relative furnizate cu motocicleta.
Pentru a împinge și mai mult performanța lui Streetfighter V4, Ducati propune iubitorilor de pilotaj pe pistă Streetfighter V4 SP2.
Design
Motocicleta adoptă modelul esențial și fascinant „Winter Test”, creat de Centrul de stil Ducati, inspirat de motocicletele Ducati Corse folosite în testele de pre-sezon ale Campionatelor MotoGP și SBK. Negrul mat al suprastructurilor, combinat cu finisajul din carbon mat al jantelor și aripilor, contrastează cu accentele de roșu aprins și cu strălucirea rezervorului vizibil din aluminiu periat. Motocicleta este imbunatățită vizual si de cateva detalii, precum numărul imprimat pe ghidon si culorile drapelului italian pe aripile din carbon.
Motor
Inima motocicletei este Desmosedici Stradale de 1.103 cmc cu 208 CP capabilă să livreze un cuplu de 123 Nm la 9.500 rpm. Pe Streetfighter V4 SP, Desmosedici Stradale montează ambreiajul uscat STM-EVO SBK, care garantează o mai bună funcție anti-salt, chiar și în cele mai agresive trepte de viteză și o fluiditate mai mare în toate fazele de „off-throttle”, esențială pentru a fi eficient pe pistă atunci când conduceți la limită.
Performanța
Datorită echipamentului său tehnic, Streetfighter V4 SP reprezintă motocicleta ideală pentru amatorul care vrea să iasă pe pistă cu un naked și să fie rapid. Calitatea motocicletei la frânare este extraordinară, la fel și ușurința în viraje și stabilitatea la viteze mari.
Suspensia Öhlins Smart EC 2.0 se ajustează singură în funcție de stilul de condus al pilotului și asigură cea mai bună performanță în utilizarea sportivă.
Ambreiajul uscat STM-EVO SBK garantează o funcție anti-salt mai eficientă și o fluiditate mai mare în toate fazele de „off-throttle”.
Model |
Streetfighter V4 SP2 |
MOTOR |
|
MOTOR | Desmosedici Stradale V4 la 90°, arbore cotit rotativ, distributie Desmodromica 4 valve pe cilindru, racit cu lichid |
CILINDREE | 1103 cc |
ALEZAJ X CURSA | 81x53,5 mm |
COMPRESIE | 14.0:1 |
PUTERE | 153 kW (208 CP) @ 13.000 rpm |
CUPLU | 123 Nm @ 9.500 rpm |
ALIMENTARE | Injectie electronica, două injectoare pe cilindru |
EVACUARE | Toba din otel inoxidabil, cu iesiri separate din aluminium, catalizator cu 2 sonde lambda |
TRANSMISIE |
|
CUTIE DE VITEZE | cu 6 trepte cu DQS EVO2 |
TRANSMISIE SECUNDARA | lant, pinion 15; coroana 42 |
AMBREIAJ | multidisc uscat cu control hidraulic, comanda prin cablu cu sistem de reducere a efortului si anti hopping |
CICLISTICA |
|
CADRU | din aliaj |
SUSPENSIE FATA | Furca Öhlins NIX30 up side down de 43 mm complet reglabila |
JANTA FATA | aliaj usor cu 5 spite de 3,50" x 17" |
CAUCIUC FATA | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
SUSPENSIE SPATE | Progresiva cu monoamortizor Öhlins TTX36 reglabil. bascula monobrat din aluminiu |
JANTA SPATE | aliaj usor cu 5 spite , 6,00" x 17" |
CAUCIUC SPATE | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
CURSA ROATA | (ANT/POST) 120 mm/130 mm |
FRANA FATA | 2 discuri semiflotante de 330 mm, etrier Stylema monobloc Brembo M4.30 prindere radiala cu 4 pistonase, pompa radiala cu ABS Cornering EVO. |
FRANA SPATE | Disc de 245 mm, etrier cu 2 pistonase cu ABS BoschCornering EVO. |
BORD | display LCD |
DIMENSIUNI SI MASE |
|
GREUTATEA LA GOL | 177 kg |
GREUTATEA LA PLIN | 196,5 kg |
INALTIME SA | 845 mm |
AMPATAMENT | 1.488 mm |
UNGHI DE INCLINARE JUG | 24,5° |
AVANCURSA | 100 mm |
CAPACITATE REZERVOR | 17 l |
NUMAR LOCURI | 2 |
ECHIPARE DE SERIE |
Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack (ABS Bosch Cornering EVO + DTC EVO2), Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO 2, Auto tyre Calibration. |
GARANTIE |
|
GARANTIE | 24 luni fara limita de kilometri |
REVIZIE (Km/luni) | 12.000 km/12 luni |
REVIZIE DESMO | (Km) 24.000 km |
OMOLOGARE |
|
Euro 5 |
178 g/km |
Consum | 7,6l/100 km |
- Preturile se achita in lei (la cursul BNR din ziua platii + 1% coeficient de risc valutar).
Preturile sunt recomandate. Metrotehnica International SRL isi rezerva dreptul de a aduce modificari prezentei liste de preturi, ca urmare a unor erori, modificari structurale sau de pret, aparute in urma unor comunicari din partea Ducati Motor Holding SPA.
Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro
Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-17:30
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Informații și aspecte juridice
Protectia datelor
Directiva privind fisierele cookie