DREAMS MATTER

New Superleggera V4


SL-V4-Hero-01-1600x1000.jpg



„Momentul pe care îl așteptam cu toții în sfârșit a venit. Împărtășim cu voi, pasionații Ducatiști din întreaga lume, pasul nostru suplimentar către excelența în inginerie.

Fiecare produs pe care îl fabricăm exprimă dorința noastră de perfecțiune. Dar niciunul nu este comparabil cu Superleggera. În acest proiect am modelat cea mai avansată fibră de carbon în forme aerodinamice futuriste. Aici ne-am fabricat visele cu ingineri pasionați, constructori și piloți.

Noul Superleggera V4 este în primul rând o declarație reală a misiunii noastre. Este la linia dintre a încerca și a face. Este cea mai importantă creatură de pionierat.

Și sunt foarte mândru să vă prezint cea mai mare capodoperă de inginerie, tehnologie și design, oferindu-vă povestea secretelor sale cele mai profunde și a celor mai rafinate detalii.

O poveste despre stil, rafinament, performanță și încredere.

Dedicată tuturor visătorilor.”

Claudio Domenicali.

Ducati Motor Holding CEO



Superleggera V4 nu este doar cea mai prețioasă motocicletă de producție, ci este o experiență atotcuprinzătoare care te duce în inima Ducati.

Visele contează

Noul Ducati Superleggera V4 este cea mai bună expresie a ingineriei moderne de motociclete. Visul devine realitate. Este rezultatul celor mai inovatoare cercetări în domeniul dinamicii și ingineriei materialelor.

234 CP pe 152,2 kg cu kitul de curse. Un raport extraordinar de putere / greutate de 1,54 CP / kg într-o configurație a kitului de curse, o valoare record pentru o motocicletă omologată, îmbogățită prin designul aerodinamic GP16 , cel mai eficient dezvoltat vreodată de Ducati Corse.

Exclusivitatea materialelor și soluțiilor tehnice se reflectă și în numărul maxim de exemplare avute în vedere: 500 de unități numerotate și însoțite de un certificat de autenticitate . Numerotarea progresivă a motocicletelor (XXX / 500), în concordanță cu numărul șasiului, este afișată pe șasiu, pe capul de direcție și pe cheia de aprindere.

Un proiect cu adevărat unic, care acționează, de asemenea, ca o demonstrație Ducati a celui mai înalt nivel tehnologic.

02_Ducati Superleggera V4_UC145954_Mid.jpg

CAPACITATE CILINDRICA: 998 cc

PUTERE  (aprobată de UE): 165 kW (224 CP) @ 15,250 rpm - 174 kW (234 CP) @ 15 500 rpm cu evacuare completă

CUPLU (aprobat de UE): 116 Nm (11,8 kgm) @ 11,750 rpm - 119 Nm (12,0 kgm) @ 11,750 rpm cu evacuare completă

ÎNĂLȚIMEA ȘA: 835 mm

GREUTATE LA SEC: 159 kg - 152,2 kg cu kit de curse

MOTOR: Desmosedici Stradale V4 90 °, arbore cotit luminat, contra-rotativ, distribuție Desmodromic 4 valve pe cilindru, răcire lichidă

ALEZAJ & CURSA: 81 x 48,4 mm

RATA COMPRESIE: 14.0: 1

INJECȚIE ELECTRONICĂ. Două injectoare pe cilindru. Accelerație aerodinamică. Sistem de aspirație cu conducte de lungime variabilă.

EVACUARE: Sistem 4-2-1-2. Două sonde lambda și doi catalizatori

TRANSMISIE: 6 trepte de viteze cu Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2

TRANSMISIE PRIMARĂ: Angrenaje cu dinți drepți; raport 1,80: 1

RAPOARTE: 1 = 38/14 2 = 36/17 3 = 33/19 4 = 32/21 5 = 30/22 6 = 30/24

TRANSMISIE FINALĂ cu lanț

AMBREIAJ: Uscat cu control hidraulic

CADRU: "Cadru frontal" în fibră de carbon

SUSPENSIE FRONTALĂ: Furca Öhlins NPX25 / 30 ajustabilă de 43 mm presurizată cu tratamentul TiN,  reglabilă complet

ROATA FAȚĂ: Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17

SUSPENSIE SPATE: Ohlins TTX36 complet reglabilă, cu valve GP și arc de titan.

ROATA SPATE: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17

FRÂNA FAȚĂ: 2 discuri semi-plutitoare de 330 mm, etrier monobloc Brembo Stylema® R cu conexiune radială cu 4 pistoane. ABS EVO Cornering.

FRÂNA SPATE: Disc de 245 mm, etrier cu 2 pistoane cu ABS Cornering EVO.

BORD: Tabloul de bord digital de ultimă generație, cu display color TFT de 5 "

GREUTATE LA SEC: 159 kg - 152,2 kg cu kit de curse

Înălțimea șa: 835 mm

Ampatamentul: 1.480 mm

UNGHI DE ÎNCLINARE: 24,5 °

Capacitatea rezervorului de combustibil: 16 l

Numărul de locuri: 1

ECHIPAMENTE DE SIGURANȚĂ

Riding Mode, Power Modes, ABS EVO Cornering, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration

ECHIPAMENTE STANDARD

Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2, Far full LED cu Daytime Running Light (DRL), modul GPS, Lap Timer EVO 2, PIT limiter, Amortizor Ohlins, baterie cu litiu, buton de selecție rapidă,  oprire automată a indicatorilor de direcție, cadru integral din fibră de carbon, carene din fibră de carbon, jante din fibră de carbon, apărătoare de noroi și aripi din fibră de carbon, filtru cu permeabilitate ridicată, amortizor omologat Akrapovič din titaniu.

DOTARI OPȚIONALE

Stand față și spate, încărcător baterie, kit racing: amotizor racing Akrapovič din titan, capce de acoperire oglinzi, kit de scoaterea suportului de plăcuțe de înmatriculare, protecție la pivotare, capac al ambreiajului din carbon, Ducati Data Analyzer + (DDA +) cu modul GPS, kit de îndepărtarea suportului lateral, set de acoperire faruri, protecție rezervor, protecție motocicletă.

Pregătire

Ducati Multimedia System (DMS), Antifurt

GARANȚIE: 24 de luni fără limită de kilometri

ÎNTREȚINERE (Km/luni): 12.000 km / 12 luni

Control valve (Km): 24,000 km

Standard Euro 4

Consum mixt/emisii CO2: 8 l/100km - 185 g/km


01_Ducati Superleggera V4_Action_UC145860_Low.jpg

05_Ducati Superleggera V4_Action_UC145867_Preview.jpg

01_Ducati Superleggera V4_UC145951_Low.jpg

Contact

Metrotehnica International
Importator si Distribuitor DUCATI in Romania
Sos. Giurgiului,23 C, km.9 077120,
Jilava-Bucuresti, Romania
sales@ducatibucuresti.ro
service@ducatibucuresti.ro

Program zilnic: Luni-Vineri: 09:00-17:30
                      Sâmbătă: Închis
                      Duminică: Închis

Informații și aspecte juridiceanpc1.jpg

Protectia datelor
Directiva privind fisierele cookie