- Modele
- Oferte
- echipamente
- service
- Test drive
- Configurator
- Preturi
- Contact
Musculos, sportiv, exagerat si elegant in acelasi timp, capabil sa atraga atentia in orice context, Diavel V4 sintetizeaza caracteristici tehnice, dinamice si stilistice aparent indepartate, cum ar fi cele ale motocicletelor sport naked si muscle cruiser. Performantele incitante ale motorului V4 Granturismo sunt combinate cu o agilitate si dinamica surprinzatoare pentru o astfel de motocicleta.
Prezenta motocicletei evidentiaza caracterul ei inca de la prima privire. Atentia este atrasa de partea frontala masiva si larga, precum si de evacuarea impunatoare cu patru iesiri. Diavel V4 imbina trasaturi tehnice si stilistice aparent indepartate, ale motocicletelor sport naked si muscle cruisere. In acest fel, indeplineste dorintele multor motociclisti diferiti: de la entuziasti ai sportului care cauta o motocicleta confortabila si cu design deosebit, pana la cei care prefera plimbari relaxante in medii urbane, si pana la iubitorii de performante uimitoare.
Iluminarea LED frontala si spate distinctiva, impreuna cu semnalizatoarele dinamice, contribuie la aspectul inconfundabil al noului Diavel V4. Luminile din spate constau intr-o matrice de LED-uri punctiforme amplasate sub coada. Aceasta solutie unica, fara precedent si spectaculoasa, face ca motocicleta sa fie imediat recunoscuta si imposibil de confundat cu alta. Alte elemente estetice importante ale Diavel V4 sunt rotile din aliaj de aluminiu cu cinci spite si anvelopa din spate masiva, de 240/45.
Noul Diavel foloseste motorul V4 Granturismo de 1158 cmc, care este elementul central al constructiei motocicletei. Asigura o placere deosebita la condus si o dinamica incredibila, generand maximum 168 CP si un cuplu de 125 Nm. Motorul V4 Granturismo, extrem de usor si compact (derivat din Desmosedici Stradale de pe Panigale si Streetfighter V4), ofera placere inca de la turatii joase. De asemenea, se caracterizeaza prin costuri reduse de intretinere, cu intervale de intretinere majore la 60.000 km (un record mondial) si consum redus de combustibil si emisii datorita sistemului extins de dezactivare a cilindrilor. Aceasta functie opreste blocul posterior nu doar in stationare, ci si in timpul mersului la turatii joase si sarcini reduse.
Secventa de aprindere Twin Pulse, impreuna cu sistemul de evacuare dedicat, dezvoltat cu mare atentie la sunet, sunt trasaturi caracteristice ale motorului V4 Granturismo din noul Diavel. Sistemul extins de dezactivare a cilindrilor din spate, care permite trecerea neobservata a motorului de la functionare cu doi cilindri la patru cilindri, genereaza o schimbare a tonului sunetului evacuarii in timpul comutarii modurilor. Sunetul devine mai profund la functionarea pe doi cilindri frontali, iar frecventele sunetului cresc la activarea tuturor celor patru cilindri.
Diavel V4 este capabil de acceleratii uluitoare. Parametrii motorului, transmisi pe suprafata prin intermediul anvelopei spate late de 240 mm si al transmisiei dedicate, permit accelerarea de la 0 la 100 km/h in mai putin de 3 secunde.
Performantele incitante ale motorului V4 Granturismo se combina cu agilitatea si dinamica. Greutatea proprie a Diavel V4 fara combustibil este de 223 kg, cu 13 kg mai putin fata de Diavel 1260 S, datorita usurintei motorului si altor componente imbunatatite. Furca frontala cu diametrul tuburilor de 50 mm si amortizorul spate sunt complet reglabile.
Sistemul de franare cu calibrare imbunatatita a ABS-ului, doua discuri frontale cu diametrul de 330 mm si etriere Brembo Stylema asigura o putere de franare exceptionala, caracteristica motocicletelor de curse.
Suspensia spate, care are un curs marit cu 15 mm, imbunatateste semnificativ confortul pe distante lungi. Sezutul lat, bine conturat, este proiectat pentru a oferi libertate maxima de miscare in orice directie, oferind in acelasi timp avantaje si din punct de vedere al performantelor in condusul sportiv.
Pentru a utiliza in siguranta performantele complete ale Diavel V4, pachetul include cea mai recenta tehnologie electronica, care intareste caracterul sportiv al acestei motociclete. Pilotul are la dispozitie trei moduri de putere si patru moduri de condus: Sport, Touring, Urban si noul Wet, destinat suprafetelor cu aderenta redusa. De asemenea, poate ajusta modul de putere al motorului si functionarea sistemelor de asistenta la condus (Ducati Traction Control, Cornering ABS si Ducati Wheelie Control) in functie de situatie si preferintele sale personale.
Cruise controlul face plimbarile pe autostrada mai relaxante, iar sistemul Launch Control garanteaza acceleratii eficiente, in timp ce schimbarea vitezelor este facilitata de Ducati Quick Shift. Quickshifterul care functioneaza atat la urcare, cat si la coborare, permite de asemenea un condus sportiv mai eficient.
Pilotul poate gestiona toate sistemele electronice prin intermediul comutatoarelor iluminate de pe ghidon si al noului ecran TFT de 5 inci. Diavel V4 ofera si posibilitatea de a conecta smartphone-ul prin Bluetooth pentru a prelua apeluri, mesaje text, a alege muzica sau a utiliza navigatia Turn-by-turn (disponibila optional) prin aplicatia Ducati Link.