- Modele
- Oferte
- echipamente
- service
- Test drive
- Configurator
- Preturi
- Contact
Noul Ducati Multistrada V4 este destinat celor care doresc sa exploreze confortabil toate traseele, fara a compromite atitudinea sportiva care distinge fiecare motocicleta construita in Borgo Panigale.
Mai performant, eficient si avansat tehnologic, amplifica experienta ta de condus, punand in evidenta placerea calatoriei in fiecare detaliu.
Proiectul Multistrada V4 se remarca printr-o functionalitate extraordinara. Este solid si durabil, dar in acelasi timp rafinat si extrem de estetic. Designerii de la Ducati au creat proportii perfecte si un sasiu compact cu un ampatament ideal – o combinatie perfecta intre forma si functionalitate. Acest lucru este evident in dimensiunile musculoase ale partii frontale, cu un rezervor de combustibil de 22 litri, care permite o pozitie optima chiar si atunci cand mergi in picioare pe sectiuni off-road.
Cercetarile in tunelul aerodinamic au permis asigurarea unui confort maxim. Rezultatul acestor eforturi include un parbriz cu o forma optimizata si doua deflectoare laterale. De asemenea, s-au dezvoltat solutii pentru reducerea zgomotului si evacuarea caldurii motorului departe de picioarele soferului.
Partea frontala reproiectata, cu forme mai agresive, exprima clar dinamismul si caracterul sportiv, mentinand in acelasi timp protectia nemodificata a soferului si pasagerului impotriva curentului de aer. Vederea din fata se apropie in mod special de stilul noului Panigale V4. Farul dublu este accentuat de elementele vopsite, subliniind astfel referintele stilistice cunoscute de la modelele 916 si 1098. Noul sistem de evacuare are o forma mai ascutita si un sunet mai puternic, subliniind ADN-ul sportiv al noii Multistrada.
Ducati Multistrada V4 S este disponibila in trei culori – Ducati Red, Thrilling Black si Arctic White.
Conform denumirii sale, Multistrada V4 S este o motocicleta conceputa pentru a aborda toate drumurile, inclusiv pe cele cu suprafete imperfecte. Noua versiune din 2025 poate conta pe suspensia semi-activa Skyhook DSS EVO in orice conditii, care este si mai eficienta datorita unui nou senzor montat pe furca din fata. In plus, se remarca prin functii predictive, precum detectarea denivelarilor, care permite ajustarea reactiei suspensiei spate la denivelarile drumului in timp real.
Noul model Multistrada V4 S este echipat cu o functie de auto-nivelare, care garanteaza o configuratie constanta in functie de incarcare, pentru a pastra intotdeauna caracteristicile neschimbate ale vehiculului. In plus, indiferent de modul de condus ales, soferul poate acum modifica reactia suspensiei chiar si in timpul mersului cu ajutorul unui buton dedicat, pentru a se bucura de un confort mai mare in timpul unei plimbari turistice sau de o rigiditate mai mare in timpul abordarii virajelor montane, stranse si solicitante.
Multistrada V4 S a fost prima motocicleta echipata cu radar frontal si spate care sustine Adaptive Cruise Control (ACC), ceea ce face ca deplasarea sa fie mai putin obositoare, in special pe autostrazi, si sistemul Blind Spot Detection (BSD), care semnalizeaza prezenta vehiculelor care se apropie in unghiul mort al oglinzilor. In modelul din 2025 a fost adaugata functia de avertizare impotriva coliziunilor frontale (FCW). In cazuri de urgenta, in timpul franarii, noua lumina de frana Ducati activeaza acum si semnalizatoarele, pentru a semnaliza mai bine pericolul pe drum.
Noul model Multistrada V4 ofera, de asemenea, o vizibilitate mai buna in timpul condusului pe timp de noapte, datorita luminilor adaptive in curbe, care ilumineaza mai eficient drumul in timpul virajelor. In plus, motocicleta este echipata cu functia Coming Home – lumina de intalnire ramane aprinsa cateva secunde dupa oprirea motorului, pentru a ajuta dupa intuneric, de exemplu, la deschiderea portii garajului sau la intrarea in casa.
Datorita noii functii DVO (Ducati Vehicle Observer), Multistrada V4 devine si mai sigura. Aceasta functie estimeaza pozitia motocicletei in spatiu si greutatea totala a acesteia, colectand date de la 70 de senzori. Ducati Vehicle Observer, dezvoltata de Ducati Corse in MotoGP, imbunatateste strategiile de functionare ale ABS Cornering, Ducati Wheelie Control (DWC) si Ducati Traction Control (DTC).
Cea mai recenta versiune a motocicletei turistice din Borgo Panigale este, de asemenea, echipata cu EBC (Engine Brake Control), reglat pe trei niveluri, care permite soferului sa ajusteze forta de franare a motorului in functie de stilul sau de condus si de conditiile de drum. O noutate este sistemul de franare combinata electronica, care sincronizeaza functionarea franelor din fata si din spate pentru a garanta intotdeauna performanta optima. Merita mentionat ca functioneaza diferit in functie de incarcare.
Display-ul color TFT de 6,5 inch a fost actualizat si ofera acces mai usor la controlul suspensiei. Sistemul pastreaza in mod natural functiile de navigatie prin aplicatia Ducati Connect, care sustine si utilizarea telefonului pentru preluarea apelurilor sau ascultarea muzicii. Interfata pentru selectarea nivelului de incalzire a manetelor si a scaunului a fost reproiectata si este acum si mai intuitiva.
Multistrada V4 este echipata cu o strategie extinsa de dezactivare a cilindrilor din spate, care sunt opriti nu doar in timpul mersului in gol, ci si in timpul condusului, ceea ce a contribuit la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe. Odata cu cresterea vitezei sau peste un anumit nivel de cerere de putere, cilindrii din spate sunt reactivati, garantand caracteristicile si performantele specifice motorului V4 Granturismo. Sistemul este activ in toate modurile de condus.
Motorul V4 Granturismo, cu o capacitate de 1158 cm3, este omologat Euro 5+, mentinand performantele si eficienta neschimbate. Ofera o putere de 170 CP la 10 750 rpm si un cuplu maxim de 124 Nm la 9000 rpm. Curba de cuplu este cat mai liniara pentru a asigura un raspuns fluid si progresiv al acceleratiei la toate vitezele. Performantele acestui motor, combinate cu greutatea sa totala de doar 66,7 kg, confirma ca aceasta unitate este un punct de referinta in categoria puterii si a greutatii reduse. V4 Granturismo are solutii tehnice sofisticate, precum arborele cotit contrarotativ, derivat din experienta acumulata de Ducati Corse in MotoGP, sau curbele de cuplu dedicate pentru fiecare treapta de viteza individuala, pentru a combina livrarea fluida a puterii la viteze mici, cuplul puternic la viteze medii si performanta maxima la viteze mari.
Pentru a valorifica pe deplin potentialul Multistrada V4 in toate conditiile, Ducati a dezvoltat cinci moduri de condus, care includ o evolutie semnificativa a modului Enduro si introducerea modului Wet, proiectat pentru condus pe suprafete umede. Selectarea modului Enduro activeaza un mod de putere dedicat, care o limiteaza la 114 CP, dar pastreaza un raspuns dinamic si direct al acceleratiei, esential in timpul condusului off-road. DTC trece la un nivel mai scazut de interventie, iar DWC este dezactivat, la fel ca si ABS-ul pentru roata din spate.
Multistrada V4 S are un cadru monococa usor si compact din aluminiu, precum si un basculant dublu turnat din aluminiu, montat pe un pivot deplasat cu 1 milimetru mai sus, crescand efectul anti-squat (rezistenta suspensiei la scufundare in urma transferului de greutate catre spate in timpul accelerarii). Totul pentru a face condusul mai precis si mai eficient, chiar si atunci cand este complet incarcat.
Noul model Multistrada V4 S este mai usor de manevrat in timpul stationarii si la viteze mici. Datorita introducerii sistemului de coborare automata, motocicleta coboara rapid si automat la viteze sub 10 km/h. Cand soferul accelereaza, depasind 50 km/h, Multistrada V4 revine la inaltimea standard de condus. Sistemul functioneaza automat, dar poate fi si dezactivat de catre sofer.
Este o motocicleta ideala pentru a calatori in doi si a fost proiectata pentru a maximiza confortul insotitorului de calatorie. Gentile laterale si centrala au fost mutate spre spate, pentru a oferi mai mult spatiu pentru picioarele pasagerului. In plus, datorita disponibilitatii scaunelor de diferite inaltimi, atat pentru sofer, cat si pentru pasager, precum si unui set de suspensii coborate, Multistrada V4 S poate fi adaptata la preferintele proprietarului.
Noul model Multistrada V4 S este disponibil in pachetul Radar, Travel&Radar, Sport Travel&Radar si Adventure Travel&Radar. Dotarile includ cricul central, manerele si scaunele incalzite, precum si radarul frontal si spate.
Versiunea Sport se caracterizeaza prin gentile laterale si jantele forjate din aluminiu, care datorita unei greutati mai mici cu 2 kg fac ca Multistrada V4 S sa fie mai agila si mai sportiva. In schimb, versiunea Adventure dispune de genti laterale din aluminiu si roti cu spite.