- Modele
- Oferte
- echipamente
- service
- Test drive
- Configurator
- Preturi
- Contact
Ducati a reusit din nou sa creeze o motocicleta sport cu un caracter hotarat, dar elegant, cu linii agresive si originale specifice Ducati, care sunt nu doar frumoase, dar indeplinesc si functii importante legate de aerodinamica.
Partea frontala a motocicletei aminteste de noua Panigale V4. Farul Full-LED are lumini DRL, care ii ofera acelasi aspect agresiv. Designul rezervorului de combustibil a fost analizat din punct de vedere al dimensiunii si mai ales al formei, pentru a ajuta pilotul in condusul sportiv. Si aici se vede inspiratia de la Panigale V4, dar rezervorul a fost adaptat la noul motor si optimizat ergonomic pentru a reduce tensiunea asupra incheieturilor, pastrand totodata un control excelent in viraje. Partea din spate a primit, de asemenea, un design inspirat de Panigale V4 si se integreaza lin cu rezervorul, creand un efect monolitic clar inspirat de modelul 916. Lampa spate complet LED este impartita in doua parti. Esapamentul, care se termina cu doua tobe de esapament amplasate sub sa, aminteste de traditia de curse Panigale si subliniaza spiritul sportiv al motocicletei. Designul noilor roti cu spite este o reinterpretare moderna a aspectului iconic al rotilor cu trei spite de la Marchesini. Culoarea neagra creeaza un efect de contrast cu rosul Ducati.
Ducati Panigale V2 marcheaza o schimbare epocala in istoria motocicletelor sport cu doua cilindri din Borgo Panigale. Este o motocicleta care face trimitere la traditia modelelor iconice, precum 748, 848 si 959, din care isi trage caracterul sportiv. In acelasi timp, a fost creata astfel incat sa fie usoara si placuta la condus in utilizarea zilnica. Noua Panigale este o motocicleta complet reproiectata, care, datorita noului motor Ducati 90° V2 si cadrului monocoque de doar 4 kg, devine cea mai usoara Panigale din istorie.
Panigale V2 este propulsata de noul motor V2 de 90° cu o capacitate de 890 cm3 si o putere de 120 CP, cu faze variabile de distributie si omologare Euro5+. Masa acestuia este de doar 54,5 kg (-9,4 kg in comparatie cu unitatea Superquadro pe care o inlocuieste), ceea ce il face cel mai usor motor bicilindric produs vreodata de Ducati. Curba de cuplu, cu 70% din valoarea maxima disponibila deja la 3000 rpm, asigura o experienta de condus captivanta. Pentru utilizarea pe circuit, va fi posibil montarea unui esapament de curse, care creste puterea maxima la 126 CP, reducand totodata greutatea cu 4,5 kg.
Panigale V2 este o motocicleta placuta si precisa pentru condus sportiv, in special datorita masei de 179 kg (gata de drum, fara combustibil). Dispune de trei moduri de putere: High, Medium si Low, care limiteaza puterea la 95 CP. Panigale V2 este de asemenea disponibila in versiunea de 35 kW pentru posesorii de permis de categoria A2.
Cadrul noului V2 este un monocoque usor si eficient, care foloseste motorul ca element structural. Basculantul dublu este inspirat din designul Hollow Symmetrical Swingarm de la Panigale V4 si ofera aceleasi avantaje in ceea ce priveste stabilitatea in iesirea din curbe si controlul pe circuit, unde pilotul poate exploata pe deplin performantele anvelopelor moderne slick. Suspensia este complet reglabila, permitand pilotului sa personalizeze setarile. Panigale V2 este echipata cu o furca Marzocchi si amortizor Kayaba.
Noile roti din aliaje usoare sunt echipate cu anvelope Pirelli Diablo Rosso IV de dimensiune 120/70 pe fata si 190/55 pe spate, care sporesc caracteristicile sportive. Sistemul de franare Brembo din fata include doua discuri cu diametrul de 320 mm si etriere monobloc M50, incredibil de eficiente pe circuit si oferind o modulatie prietenoasa pe drumurile publice.
Panigale V2 este echipata cu o platforma inertiala IMU cu sase axe, sustinand astfel un pachet complet si eficient de electronica, care creste siguranta pe drum si performantele pe circuit. Pachetul de electronica include ABS Cornering sport cu functia slide-by-brake, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Engine Brake Control si noul Ducati Quick Shift 2.0 – acelasi sistem folosit pe noul Panigale V4 si inclus in echiparea standard.
Pilotul poate schimba instantaneu comportamentul motocicletei, alegand unul dintre cele patru moduri de condus disponibile – Race, Sport, Road si Wet, care ofera niveluri de interventie presetate, ce pot fi modificate de utilizator. Astfel, prin simpla apasare a unui buton, Panigale V2 poate fi adaptata la preferintele pilotului si la diversele situatii de drum.
Noul ecran TFT de 5 inch are o interfata inspirata din noul Panigale V4. Cele trei moduri de afisare (Road, Road Pro si Track) sunt concepute pentru a permite pilotului sa se concentreze pe condus, afisand informatiile esentiale. Interfata integreaza informatiile pentru a imbunatati lizibilitatea datelor. De exemplu, turometrul functioneaza si ca indicator de schimbare a vitezei, iluminandu-se in verde la turatia ideala pentru schimbarea vitezei in sus si in rosu cand se ating turatii prea mari.